Monday, June 23, 2008

BOWLING PERJASA

22-06-2008
king aku kengkonon terlibat dalam acara bowling perjasa...tapi buruk betul permainan king aku arituh...mungkin sbb ada makan free kot terlebih makan hahaha tapi hadiah grand gilerrr...door gift ja pon dah dapat tumbdrive apatah lagi hadiah...luckydraw no 1 tv plasma tuh 42'...adi balik tak leh tido dok pikirkan ketidakluckyan dia ...aku prass gak la..tapi oleh kerana ada makan free aku tak kisah sangant...




nih la magsa yg terlibat dalam PERJASA BOWLING...

nih antara barisan pemain kat lane 4 ngan 5 diorg kalau tak silap aku org KDN tak berapa nak ingat coz diaorg pon tak dapat tempat berapa2 hhehehe...



nih la babysitter aku ngan mat isyam....syok woo anak aku walau tak tengok wayang tapi leh makan pop corn GSC....


tengah ambik feel.....

aku...azi ngan by by...yang sama adalah pipi ja hehehe

No comments: