Friday, November 14, 2008

weekend yg beshhhh...

saat yg paling aku tunggu weekend heheh kenapa aku suka 1. lepas smyg soboh leh tidoq balik 2. leh sarapan nasik lemak ayam goreng teja 2. leh main ngan anak2 terchenta 3. leh beramah tamah mesra2 ngan abd hadi hahahah...

antara aktivti anak2 ku



menonton video (nasib baik la dvd kitaorg cap ayam ikut suka awak la kak janji awak bahagia mama papa bahagia hahah)



bermain bola (sebenarnya hari-hari pon main cuma arinih leh eteprem skit)





meluangkan banyak masa tugeder-geder (selelunya petang kejap jerk tuh pon si akak sibuk ngan otomen dyna pastu adik pas magrib dah tido...)



Nyakatan dari aku hahaha (nih la part paling besh leh sakat kakak heheh kalau yuyuols tgk idong hannan mmg dah nampak dah hasil sakatan aku yg ganaz coz inguss dah penuhhhh kalau bijih timah mmg kayo tokei dia ...jahat kan aku)



training meniarap (waktu nih la adik leh praktikkan skil meniarap dia yg amat penat aku tgk comeiiiii cam potato goleksss heheeh tak baik kan aku macam jerk tapi very the cute tauuu yuyu)


muka puas hati selepas berhenpas pulas menggolekkan diri...



goleksss lagi ....huhhh songgohh-songgoh nih....


dan akhirnya waaaa waaa ...mintak suh angkat



Tidoq dengan sewenang-wenangnya (tak payah bangun awal mandi, pastu biler rasa nak tido leh tido takder sesapo pon kejut hu hu hu syokk wooo yg lebih penting aku punya tidor aku punya gaya la )

Leh tenang-tenang cipta bangunan ( anak aku kan nak jadi arkitek or engineer aminnnnn)



Leh makan puas-puas( kat skolah cikgu suap jadik tak berapa puas makan coz satu magkuk kongsi reramai mana nak cukup...kalau kat umah leh makan pinggan sendiri leh sepah2 nasik)



makan malam......



menu makan malam sedikit nasik, drumet 2 ketol, sedikit telor goreng, sedikit daging, sepotong buah pear....



menu makanan adik cuma susu mama yg berkhasiat yum yum yum



2 comments:

luna said...

sonoknya weekend irah berulit dengan anak anak :)
hakim pun coooomel..

shakirah said...

syok woo sue bila lagi nak beranaksss lagi hik