Friday, March 6, 2009

Jamuan

semalam kat opis aku ada jamuan dengan kata lain hari makan beramai2 hikk.....menu semalam nasi berani, kambing masak aper ntah tapi yang penting laki den suko dan yang palinggggg la berahi sangat cm@camelia melawati maap la eek cm kalau aku silap ngeja nama ko tapi dia la yang oda kambing nih tak penah la aku rasa dalam jamuan kitaorg sepanjang aku geja kat sini ada lauk kambing....pastu dalca, jelatah, ayam masak merah, parpadom dannnn tembikai kuning ...aaaaa tembikai kuning nih permintaan cek su...

sebenarnya jamuan nih sempena mcm2 org beranak orang pindah orang naik pangkat orang pencen dan orang orang lah itu semua tak kisah yang aku penting makan pree...semalam sebelum acara makan2 kitaorg buat baca yasin dan tahlil yang lead adalah ustad....



gambar nih ada gak kena mengena ngan jamuan...kengkonon nak tunjuk mama pakai lipstik heheh sebelum nih lipgloss jerk ...tak sesuai kan mak aku selalu cakap "kak hang nih nak pi opis ka motong getah cuba bersiap skit bla bla" aku tetap slamber heheh natural beuty wahh...



mazni ngan tie sebelum jamuan lapo sangat pekena roti booom dulu..





tgk la gambo nih mesra gitu kan hik ...


nih memasing beratur nak ambik makan heheh hat yang senseng lengan tuh la bos aku kak lily heheh hebat bosss ayam 2 ketul hat baju biru atas bos kecik tuh bos sederhana en bob heheh

2 comments:

Zawir Al-Hamidi said...

Roti boom yang paling best boleh didapati di rangkaian Restoran Darul Ehsan dan Restoran Aliff. Jangan lupa sebut pada macha kedai tu supaya tambah gula banjir.

shakirah said...

uikk makan roti boom ngan gula kaa