Monday, June 29, 2009

TAHNIAH HADRI

nih adalah salah satu dari berpoloh-poloh n3 aku yg tertunggah...n3 nih berkenaan ngan anak sedara aku yang terlah berjaya melanjutkan pelajarannya ke jerman...tahniah hadri moksu dan poksu ucapkan semoga awak akan berjaya pulang dengan segulung ijazah dari sana nanti...apa2 pon study 1st pastu baru lah benda2 lain yg sampingan...semoga juga hadri boleh jadi contoh buat hannan dan hakim kelak..



hakim duduk ngan maklang dan kak adik

menu nasi kampung ngan nasi ayam best giler...aku tah berapa kali tambah..tgk papa tgh ambik sup nasi ayam yang rendah sebelah papa tuh la tokei catering nih...nasik ayam dia mmg aku rekomen la sedappp kedai diorg kat seksyen 15 bangi..so kengkawan pegi la trynasi ayam berempah..



nih la sebab aku leh makan berulang2 sebab aku ada pengasuh heheheh...


akim ngan papa nih lepas mandi dah nih tukar baju lain....ternganga anak mama...

nih la org yg dirai...ya ampun gumuknya makcik...tinggi kan besar dari poksu nampak gaya macam si kecik yang tgh dokong tuh pon cam ada potensi ikut jejak langkah kebesaran abg doie dia...


2 comments:

Unknown said...

salam mun alaik.....

ehhh.........entri ni patut nyer dah lama oN nii......
ehhheeee.......

irah....
ari sabtu / ahad ni...
bulih dok mari umah kak zaa.....
ehhheee.......dok best pulok nok postlaju.......

shakirah said...

boleh boleh no halll g makan nasi sana